Söndag 12/9

Hej på er i gen!!! Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte mått så bra i syket förstår ni. Jag har jobbat hekka föra veckan det var roligt.I går var jag på fotboll  det var föersta gången det var roligt att se. När jag var på fotbollen så vart jag stuken av en geting på läpen det svullnade lite men det gich bra. Sen fick jag kykling när jag kom hem gud vad gott det vart. Vet ni en sak i går skulle jag baka en sockerkaka när jag skulle sätta in kakan i ungnen så gick hella botten ur från och all smet ran ut på golvet jag hållde på att få ett samanbrott. I dag har jag spelatr spel med personalen sen har jag varit ute på en prommenad det var skönt. När jag kom hem så tog jag ut sasse lite inan regnet kom det tyckte han att det var skönt.
Vet ni en sak i bland mår jag skit inget är bra i livet känns det som man bara vill bort från allt. Men det går ju inte heller. Har ni nåt förslag hur jag ska göra för att må bättre. Så skriv det här då tilll mig så är ni så snälla. Ne nu måste jag gå mina bloggläsare vi hörs HEJ DÅ.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0