Onsdag 15/9

Hej på er i gen. I dag har jag varit ute med sasse i solen det tyckte han var skönt. Sen har jag latat mig I soffan gramför tv det var skönt. Sen har jag varit ute på en promnad själv jag gick till willys och handlade lite. Sen träffade jag Pappa på vägen hem så han földe mig hem. Vi har ätit friskgratäng och potatismos det var gott. Det var första gången jag jorde en fiskgratäng jag äter i fisk anars men den var riktig god tyckte både Pappa och jag. Sen har jag spelat spel med personalen det var roligt tyckte jag. Vet ni en sak Åtvid vann i kväll på fotbollen fan va dom är bra heja åtvid. Nu i kväll har jag tittat på idol på tv det var roligt och bra. I morgon ska jag till diabetesköterskan och prta och ta prover. Man är lite nervös vad proverna kommer att visa. I morgon och på fredag är jag ledig från jobbet det ska bli skönt att vara hema lite jag som har jobbat så mycket är lite trött i bena efter all spring på postkörningarna. Just nu ligger sasse och esa och sover de är vist trötta i kväll. Jag är också lite trött efter en tuff natt hade lite svårt att somna  i går kväll. Hjärnan tänker på så mycker saker just nu. Man mår skit i bland man känner sig lite depig  men det går. I bland så är lite bode glatt och depigt. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare ha det så bra HEJ DÅ på er......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0