Måndag 27/9

Hej på er i gen!!! Helgen har varit toppen jag har tagit det lungt. I lördas bakade jag en banankaka den vart jätte god Pappa kom hitt och fickade lite. I freda föra veckan var Papppa jag i stan vi choppade lite och sen åt vi på mackdonalds. I dag har jag varit ldedig hella dan. Pappa har varit här vi åt pizza det var jätte gott. Det var jätte länge sen jag åt pizza. Sen har jag varit ute med sasse det tyckte han om. Sen har jag prtat med min mamma det var bra me hernne. Hust nu är jag jätte trött. Jag gik en långprommenad i dag det var skönt men jag vart vädigt trött av det. I kväll ska jag se på ullared på tv det ska bli roligt att se tycker jag. Katterna mår jätte bra de busar hella dagarna. Ne nu måste jag gå men vi hörs. I morgon börjar arbets veckan. hej då på er.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0