Torsdag 14/10

På er i gen!!!! I dag har jag jobbat och träffat min kontaktperson vi gick till sandelus och där jag köpte mig em smörgåstårtsbit till lunch det var jätte god. Sen åkte jag hem och damsugade lite. Sen giock jag ut med sasse en stund men han vill inte vara ute så länge han vill mest gå in när vill väll har kommit ut. Och sen har jag tittat på dvd som jag köpte i går den heter alvin och gänget 2 den är så bra och rolig tycker jag. Nu har jag både ettan och tvåan fasen va bra. Jag åkte till ullared kl 6 i går morse det var jätte kul. Men buss resan ner var inte så rolig det var trongt och lång tråkigt. Vi kom fram till ullared kl 10 då jag gick och handlade lite. Det var massa med folk där så man fick trängas mycket. Jag köpte mig ett par jeans ock några snygga jumprar. Sen köpte jag mig matkniva och en dvd, hårfärg, fotfil, ostrivare, deorant, och en snygg köksduk, lakan,mobil vante en grön det var allt jag handlade där. Sen gick vi åt mat det vart hamburgare och pommes det var gott. Jag var jätte trött i bena efter jag hade handlat. Sen åkte vi hem vi var hema halv 8 på kvällen. Det var roligt att vara där tyckte jag. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina vänner HEJ DÅ.......

Kommentarer
Postat av: Annelie

Har du fått upp ljusstaken på väggen???

2010-10-21 @ 10:32:58
Postat av: Therese

japp

2010-10-21 @ 16:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0