Söndag 31/10

Hej på er i gen. Den här veckan har jag jobbat förutom torsdag för då var jag ledig. Jag var hos deatisten hon sa att jag inte var lämlig kandidat för magsäcksopration det var tråkigt tyckte jag. Pappa var här veckan vi fikade lite det var trevligt. Sen i onsdas träffade jag min kontaktperson för sista gången hon skulle flytta. I går tvättade jag lite kläder det gör jag varje lördag det är bra tycker jag. I dag har jag varit och hälsat på Mamma hos mormor det var roligt vi åkte en sväng till afären och handlade. Sen åkte vi hem där vart det kaffe och smörgås det var gott. Sen vid 4 åkte pappa och jag hem. Nu i kväll har jag tagit en kopp kaffe med en god vän det var trevligt med lite sällskap. Jag tände lite sjus sen satt vi och prtade lite. Nu är snart den här månaden slut och vi får ställ om kl på vintertid det är tråkigt att hösten är här nu. Jag längtar redan till sommaren när man kan bada och sola. Men så är det vi får stå ut med vintern. Katterna sover just nu de har fått godis så de är nog nöjda och glada.Nu ska jag snart äta min midag blir fiskgratäng och potatismos det är jätte gott. Sen ska jag se på tv resten av kvällen och ta det lungt. I morgon är det ju en ny dag. Ni får ha det så bra min bloggläsare så här vi i gen HEJ DÅ.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0