Måndag 4/10

Hej på er i gen!!! Nu är det ny månad här och hösten har kommit det är lite kallt ute. Helgen har varit bra jag har tagit det lungt har varit ute med sasse varje dag det tycker han har varit skönt. I går tog jag en promenad det var skönt jag har varit så trött helle helgen. Men det är nog säkert för att hösten är här. I dag har jag varit i stan med pappa och choppat det var kul. Jag handlade lite rengöringsmdel hem det är så biligt där tycker jag. Sen åt vi på mackdonalds detvar gott. Det var länge sen jag åt i stan nu. Snart är det min födelsedag jag fyller på¨tirsdag 25 år oj det är så man känner sig lite gammal. Åren bara flyger i väg tycker jag. Jag ska ha en stor fest på lördag för släktingarna det ska bli kul. Jag skulle tatuera mig på torsdag men det får nog vänta ett tag tror jag. Jag har ju hella vintern på mig och tatuera mig. Jag har valt ut en jätte snygg tatuering som jag ska ha. Nu i kväll ska jag ta det lungt och se på ullared det är kul. I morgon ska jag jobba i gen. ni fåpr ha det så bra mina bloggläsare HEJ DÅ PÅ ER......

Kommentarer
Postat av: jennie

Grattis på födelsedagen!! Hoppas allt är bra med dig & att du får en bra födelsedag! Kram

2010-10-07 @ 10:57:44
Postat av: E-M

Stort GRATTIS på födelsedagen!

2010-10-07 @ 16:20:31
URL: http://embol.blogg.se/
Postat av: Monica

Hipp hippp hurra för dig i dag!

2010-10-07 @ 21:13:33
Postat av: Therese

tack allla...

2010-10-08 @ 18:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0