Lördag 9/10

Hej på er i gen!!! DEn här veckan har varit toppen bra. Jag fyllde år i Torsdag 25 år jag börjar me bli gammal. Då fick jag gäster kl 12 vi åt glasstårta och drack kaffe jag fick blommer av pappa dom var jätte finna. Och en sjuslykta av min kontaktperson. Och sen kl 6 på kvällen firade de mig inne i bassen då åt vi smörgåstårta den var jätte god. I fredas var jag på jobbet där jag bjöd dom på solkenskaka den var jätte god tyckte dom. Av jobbet fick jag en kakbock så nu kan jag baka massa med kaker. I dag har Mina mostrar och mamma, mormor varit här vi har ätit varmsmörgåstårta i bassen den var jätte god alla vart glada av dom fick jag massa olika saker av. Sen gick vi in till mig där vi drack kaffe och bakelse den var me god. Så nu är jag mät och glad i gen. Jag har lite ont i huvudet efter allt firande i veckan men det har varit roligt. Jag vill tacka alla för dom fina grejerna som jag fick. I kväll ska jag ta det lungt ta en promenad kanske.På Måndag är det en ny dag i gen. Nästa vecka åker jag till ullared det ska bli roligt att choppa och ha det kul.HEJ DÅ mina bloggläsare.....

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad köpte du för nåt i Ullared?

Du var väl helt slut när du hem eller?

2010-10-13 @ 22:24:35
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Therese

Jag köpte kläder och massa med saker. Japp jag var jätte trött när jag kom hem...

2010-10-14 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0