Lördag 23/10

Hej på er!!! DEn här veckan har det hänt mycket tycker jag. Jag har jobbat hella veckan. I Onsdas tatuerade jag mig som ni ser på min blogg det känndes som en katt satt glorna och rev mig det jorde inte ont. I tordas klippte jag mig lite kort och sen på kvällen färgade jag håret rött det var jätte snyggt. Den här veckan har det varit tråkigt väder tycker jag. I dag har Pappa varit här vi åt lite lunch tillsammans det var omelett det äör gott tycker jag. Sasse och esa mår bra de bara busar hella tiden. Men io dag har de sovit nästas hella dan. Nu i kväll ska jag äta lite mat det blir fläskfile med klyftpotatis och sås det ska bli gott. Sen ska jag ta det lúngt resten av kvällen titta lite på tv. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0