Torsdag 6/5

Hej på er i gen!!! Den här veckan har varit tufft tycker jag. Jag har varit trött hella veckan känner mig hellt slut vill bara gå och lägga mig. I dag har jag kört post med kärnhuset i gen. Sen åkte jag hem med bussen. Där hema väntade emma på mig vi skulle baka i dag lovade jag henne. Jag gick in till mig först och åt lunch. SEn åkte vi hem till henne där vi bakade solskenskaka den var god och lite kaffe till den det är inte dumt kan jag lova. Sen har vi grillat korv här på boendet som kvälls mat. Sen har jag spelat spel med personalen. Sen tog jag en skön duch jag älskar att ducha kan så där i en hell timme om jag vill. Katterna är lika trötta som mig de vill sova. I går jobbade jag på kärnhuset. Sen gick jag till pappa och hälsade på lite. Sen gick jag hem till mig. Sen kom emma hit en sväng i går och var hella kvällen hos mig. Jag lagade till hamburgare som vi åt det var gott. Sen tittade vi på tv. Det var sista delen på andra avenyn i går det slutade lykligt som vanligt. I kväll ska jag och och lägga mig tidigt tror jag. Jag är så jävla trött. I morgon ska jag jobba i gen så då ska jag gå upp kl 07.15 så det är bäst att jag sover så jag orkar me dagen i morgon. Jag tror det är ridningen som jag blir trött av. Jag rider nu en gång i veckan det är roligt. ha en bra kväll mina vänner vi hörs. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0