Torsdag 27/5

Hej på er i gen!! Jag hoppas att mi har haft det en bra vecka det har jag. I går hade jag ont i huvudet hella dan. Det var inte roligt jag tog en tablett men det hjälpe inte. Så jag gick och la mig tidigt. DEt var skönt att sova tidigare i går. I morse vaknade jag tidigt inan kl ringde jag log och tittade en stund. Men när jag jag vaknade i morse så hade jag fortfarande ont i huvudet så jag fick ringa jobbet och säga att jag inte kunde komma. PÅ eftermidan i dag så släppte huvidvärken. Så jag kunde åka till stallet och rida på herman i dag. Det var roligt som det alltid är och rida. När jag kom hem från stallet så tog jag en skön duch. Det är sönt att ducha tycker jag. Sen när jag hade duchat klart så bakade jag två solskenskakor. Som min kompis hade beställt. Det är roligt att baka tycker jag. Sen vid 6 tiden i kväll så vart det korv me bröd det var gott. I morgon ska jag gå till jobbet tänkte jag. I kväll ska jag ta det lungt. Jag ska surfa lite. Sen ska jag ungås med min kompis resten av kvällen. Ne nu måste jag gå men vi hös säkert nån mer gång i vecan hoppas jag. Ha en bra kväll mina bloggläsare. HEJ DÅ.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0