Torsdag 13/5

Hej på er i gen!! Den här dagen har gått fort tycker jag. Har haft massor att göra i dag, Jag har städat ett skåp jag har dansugit jag har jort rent spisen så nu glenser den. Sen har Pappa varit här och hälsat på jag bjöd på caffe och kaka det tyckte han att det var gott. Sen har jag ätit kvälls mat i bassen det vart varma makor med svamp stuvning Sen vart det efterrätt de va en god glass. Mina katter bara sover. Jag skulle ha ridit i dag men det vart regn och de är blöt ute så det är inget roligt att rida då. I kväll är jag hellt slut efter den långa dagen. Det var jobbigt att skura ´spisen ren. I dag har jag varit ledigt från jobbet och i morgon me ååå va skönt att få vara hema och vila sig lite. I morse vaknade jag halv tio jag fick lite sov morgon. I natt var det oska ute jag är jätte rädd för oskan men jag somnade till sist i går. Min kontakt person har varit här i dag vi har prtat lite ock drukit kaffe och en kaka till de. Vet ni en sak sase bet mig i handen i dag. Han är så kiklig på magen. Han tycker inte om de men jag får skylla mig själv som jag håller på me honom. De vart en lite märke efter han bet mig.
Ne nu måste jag gå för jag ska se lite på tv tänkte jag inan det är lägdags. HEJ DÅ mina blogg läsare......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0