Tisdag 11/5

Hej på er i gen!! I dag skulle jag ha jobbat men när jag kom till kärnhuset så sa dom att de skulle på piknik. Jag fick panikågest när dom sa de jag trode jag skulle jobba. Jag sprang derekt hem. jag vill inte ut i skogen och gå alldrig i livet. Så jag åkte och handlade derekt i stället. sen var jag på biblan och länmade några häst böcker som jag hade lånat. Nu i kväll hade vi srömavbrott i en timme här jag såg knappast nåt. Men nu är srömmen tillbacka som tur är. I går var jag i stan med min moster och ´Mamma. Mamma skulle till sjukhuset då ville jag följa me. När mamma var klar så åkte vi till min andra moster som bor i stan det var roligt att komma ditt tyckte jag. Sen när jag kom hem så tittade jag på tv och fixade lite mat. I dag har det varit ett riktigt vår väder ute det är skönt att slippa vinter jackan. Nu ligger mina katter och sover de är vist trötta. Har ni sett bilden som jag har lagt ut på esa när han var kattunge vist är han sött. I kväll ska jag se på 112 på liv och död det är så bra tycker jag.  
Ne nu måste jag gå men ha en bra kväll mina bloggläsare. HEJ DÅ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0