Söndag 9/5

Hej på er i gen!! Jag hoppas att ni har haft det en bra helg det har jag haft. I går åkte jag till mamma och sovde över. Vi tittade på fotboll åtvid spelade jag hoppas att ni såg de. Det är spännande att titta på när åtvid spelar tycker jag. Sen satt Mamma och jag halva kvällen och spelade spel det var roligt. Jag fick god mat hos mamma och jag sov gott i natt. När jag kom hem i dag så vart katterna jätte glada det blir dom alltid när jag kommer hem dom saknar mig. I dag har jag varit på bio med en personal vi såg filmen klara den var skit bra. Man blir lite sugen att rida när man ser den filmen. Sen gick vi och åt mat på ett stätte nära bion. Vi bestälde kebab det var gott faktisk. Till bion köpte vi godis och åt till filmen. Den här helgen har jag ätit massa med godis. Så nu måste jag ut och gå när jag har ätit så mycket. Jag hatt tvättatr två maskiner med kläder i dag me. Nu i kväll äör sasse lite rastlös trior jag han går och skriker och vet inte va han ska hitta på.Men dom har ju mig som dom kan kella me i natt ligger säkert sase hos mej det brukasr han göra. Nu i kväll ska jag titta på tv resten av kvällen. Sen ska jag gå och lägga mig det har varit en långdag i dag. Ne nu måste gå men vi hörs mina vänner. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0