Söndag 30/5

Hej på er i gen!!! I dag har jag varit på en promenad det har varit så skönt väder ute. Sen har jag tvättat och tittat på tv hella dagen. Jag har tagit det lungt i dag det är skönt att inte göra nåt i bland. I går var jag på loppis ute i hannäs med min kompis det var roligt att komma dit en stund. Men det fanns inget som jag ville ha. Sen stannade vi till hos Mamma på hemfärden där vi fich kaffe och bullar det var roligt. Mamma tog fram några gamla fotoalbum som vi tittade i. Sen åkte vi hem. Jag följde med min kompis hem vi hyrde film och köpte lite godis. Jag åkte hem vid 10 tiden då satt jag vid datorn hella kvällen och åt mat. I dag har jag ätit kyklin och ris set var gott. Sasse och esa har sovit halva dagen nästan. Den här veckan har varit bra tycker jag. I kväll ska jag sitta vid datorn lite och sen se på tv om det är nåt bra. I morgon ska jag hjälpa min kompis ocg flytta det ska bli roligt. Så det är bäst att jag är utvilad tills dess. Ne nu måste jag gå men ha en bra kväll mina bloggläsare. HEJ DÅ.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0