Söndag 23/5

Hej på er!!! I dag har jag haft det en toppen bra dag. jag har varit på konfermation det var min systers dotter som konfermerade sig. hon var jätte duktig i kyrkan. Hon och då flikor till sjöng en vaker låt. Det var många som sjöng och spelade gitar. sen  åkte hem till syrran där det vart mat. det var jätte gott. Efter maten fick vi tårta som hon hade jort och kaffe detr var me gott. Jag har nog ätit ätit nog i dag det som. Nu har jag kommit hem det är skönt de. Jag har haft lite ont i hyvudet i dag. Nu i kväll ska jag vika min tvätt som jag tvättade i dag. SEn ska jag gosa med katterna och se på tv lite och ta det lungt efter den långa dagen. Det har varit jätte roligt att få se min syster dotter konfemera sig. Tänk att hon har blivit så stor nu. Ja barnen dom växer dom me. Ne nu har jag inte mer att berätta för er. men vi hörs. ha en bra kväll mina vänner så hörs vi. hej då......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0