Onsdag 19/5

Hej på er i gen!!! I dag har jag varit och jobbat i gen. Som tur började jag 11 i stället för tio det var skönt att börja lite senare för då behöver man inte stressa på morgonen så mycket. Sen har jag varit en stund hos min kompis lite på förmidan vi prtade lite. Sen på efter midan träffa jag mamma vi tog en ficka på sandelius det var gott jag tog en jodgubbs bakelse och kaffe det var gott med lite kaffe efter arbetet. Sen gick vi och handlade lite och laddade min busskort. Sen åkte jag till min kompis i gen där jag åt mat. Hon gör en sån god köttfärsås. Så jag har varit hos henne till 6. När jag kom hem så jorde jag köttfärsås som jag ska frysa in det är bra att ha i frysen. Sen har jag tasgit en skön duch. Just nu ligger mina katter och sover. I går jobbade i gen. Sen kom min kompis till mig hon hjälpe mig att städa lite. Sen satte vi ute och prtade hella kvällen. Jag kom inte säng för än 12 på natten men när jag la mig i sängen så kunde jag inte sova ändå var jag jätte trött. Jag låg nog vaken ända till kl 1 inatt då somnade jag. Men inatt sover jag nog gott tror jag. Nu i kväll ska jag titta på tv lite inan jag ska sova i morgonen är det en ny dag. ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare. HEJ DÅ OCH GOD NATT PÅ ER.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0