Måndag 3/5

Hej på er i gen!! Nu är det ny månad i gen och det är vår ute gud vad skönt. Jag slipper ha vinterjackan på mig. Jag hade bara en munk tröja på mig i dag. I dag har jag varit hos tandläkaren med min tandvärk. Hon sa att nerven var död i tanden och att jag måste rot fylla den men det är inte så farligt tycker jag jag 'är van vi det.Sen Nu i kväll har jag varit ute i stallet och ridit det var kul. Den här gången så slängde jag mig upp på hästen inget broblem för mig. I går var Pappa här en sväng och hälsade på lite det var roligt att han kom en sväng. Esas föra ägare härde av sig i går som esa är född hos. Hon ville komma och hälsa på esa i veckan och se hur han ser ut i dag. I dag har jag lekt lite med sassse det tyckte han var kul. Och sen har han sovit resten av dagen. Nu i kväll ska jag ta det lungt och titta på tv det är mycket bra i kväll. Kvällen är rädad av tv. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare. HEJ DÅ.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0