Måndag 17/5

Hej på er i gen. I dag har jag tvättat min köksmata så nu är den fin i gen. Sen tog jag en promenad efter lunchen det var skönt. Sen på eftermidan kom Mamma och hälsade på det var trevligt att hon kom en stund. I går bakade jag här hemma det vart 25 muffins dom vart jätte goda. Sen senare på kvällen så åkte jag till min kompis. Där jag bakade en solskens kakka hos henne. Hon älskar min goda solskenskaka det är bara jag som kan göra den så god. Sen tittade vi på en film hon hade hyrt. Den handlade om en tjej dom hade en demon efter sig den var spännande och lite otäk. När jag kom hem sen skulle jag gå och lägga mig. Men jag vågade inte sova efter filmen. Jag hade lampan tänd till kl 3 i natt då släkte jag den. Jag trode att en demon skulle ta mig. Det är inte bra att se såna filmer när man ska sova. Jag är ju så lättskrämd. Pappa var här en sväng här me i går vi tog en kopp kafffe och prtade lite. Sasse har varit en olydig katt i dag han har slagit ner min blomma i golvet flera gånger i dag. Så det känns som jag har damsugit hella dagen. Esa har varit en snäll katt han gör alldrig något bus. Nu i kväll sitter jag vid datorn och surfar lite. Sen ska jag jag spela lite spel med en personal. Senare i kväll blir det tv som gäller som vanligt det är ju komesarie winter i kväll ser ni de??? Har ni märkt nu i kväll att det är soligt och härligt ute det är riktigt vår väder i luften. Ne nu måste jag gå menm vi hörs.HEJ DÅ mina bloggläsare......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0