Lördag 22/5

Hej på er i gen!! Jag hoppas att ni har har haft vdet en bra dag. Jag har tvättat kläder i gen. Sen har jag köpt klorin så jag kunde tvätta bort mina svarta fläkar på min sjol och dom gick bort vilken tur va. Sen har jag sutit ute i solen och drukit en kopp kaffe det var härligt att sitta ute det känns som sommar i luften. Sen har esas föra ägare varit här och hälsat på esa. Hon vart jätte glad att få se esa i gen. Sen har jag varit hos min kompis hon bjöd mig på mat. När vi åt mat så tittade vi på en film som heter alvin och gänget 2 den var jätte bra. Jag tycker att dom små ekorena är så söta. Sen när jag kom hem så åt jag mat inne i bassen det vart hamburgare med pommes och så lite kaffe efter maten det var gott. Nu i kväll har jag spelat spel med en personal det var roligt. resten av kvällen ska jag titta på tv och sen ska jag sova. Det är ju en dag i morgon me. Men vi hörs mina bloggare. HEJ DÅ PÅ ER.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0