Lördag 1/5

Hej på er i gen!!! Den här veckan har det hänt grejer. I Torsdas var jag ute i ett stall och red på en häst det var kul. Jag har inte redit sen ett år sedan Så det var roligt att sitta på en häst jag ska rida 10 ridlektioner privat. Så När jag vaknade i går så hade jag tränningsvärk. Sen hade vaknade jag på morgonen att jag hade ont i en tand me. I Fredas åkte jag buss med Mamma hem till henne det var roligt vi var på maj eld i falrum det var fina raketer me. Sen åkte vi till mormor där vi firade min namsta i gen med tårta. Min moster och henne man var där meset var roligt. Så i går kom vi i säng kl12 på natten jag var jätte trött så jag somnade på en gång. I dag har Mamma och jag haft sov morgon det var skönt att få sova. Nu i kväll har jag kommit hem till mina små katter det är skönt att vara hemna i gen tycker jag sitter just nu vid datorn. Jag har bakat me hos mamma i dag kladkaksmuffins dom var både bra och smakade gott. Sen har mamma och jag ätit fruktsalad det var jätte gott. uch vad jag har ont i min tand måste ringa tandläkaren på måndag tror jag. I morgon kommer Pappa och hälsar på sen ska jag ta en prommenad i morgon me tror. Just nu busar mina katter för fult här hema det är nog glada att jag är hema i gen. Ne nu måste jag gå ska snart se på tv, Vi hörs mina vänner ha en bra helg me er. HEJ DÅ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0