Tisdag 2/3

Hej på er i dag!!! I dag har jag har jag varit på kärnhuset och jobbat det var inte roligt. Jag har haft så ont i magen hella dagen det var inte roligt. När jag var på väg till willys så kände jag mig konstig jag så sudigt det var hemsk. Jag känner mig mat när jag går det känns som man håller på att svima. Jag orkar knapt gå så ont i magen jag har. I dag köpte jag soppa jag ska äta det i stället för vanlig mat tänkte jag. Så tänkte jag att skulle ringa vårdcentralen i morgon för så här kan jag inte ha det. Om inte vårdcentralen vill hjälpa mig så får jag åka till akuten ine i stan i stället. Nu i kväll har jag spelat spel med C det var roligt. det är roligt att hon är här tycker jag. I helgen var jag hos mamma det var roligt. vi var hos mormor i lördas och hälsade på. det har varit toppen helg tycker jag det var roligt att vara hos mamma.Sasse är hellt vild i dag jag vet inte va det är me honom. esa är kelsjuk dom är för goa mina katter. Ne nu måste jag gå men vi hörs.....HEJ DÅ......

Kommentarer
Postat av: Annelie

Du kanske äter nåt du inte tål,en del är ju känsliga mot mjölk tex. Prova laktosfri ett tag.

2010-03-04 @ 17:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0