Söndag 7/3

Hej på er i gen!!! veckan här veckan har det inte hänt så mycket. I tordas var jag hos läkaren i en med magen. Han inget fel. Han tog några prover på galan han trode jag hade galsten. sen träffade jag mamma lite på torsdan och gick till sandelius caffe det var roligt. Och sen på vägen hem träffade jag pappa han fick följa med hem till mig och prtata lite det var me roligt. i Fredas ringde jag vårdcentralen och undrade vad proverna visade. Dom visade att jag hade lite för hög galvärden men dom trode att det inte var nåt farligt. Min läkare ringer i morgon och då ska jag prta med honom om dom proverna tänkte jag. I helgen har det inte hänt så mycket. In lördas damsugde jaf lite och duchade av kattlådan lite det var allt jag jorde i går. Jo i fredas hyrde jag en film på getingen som jag såg på kvällen. Den hete luft stottet som sprängdes det var skit bra tyckte jag. Jag han alldrig se den på bio så jag hyrde den nu. I lördas var det mat inne i bassen det var tacos jag beställde det var jätte gott tyckte jag. I går lekte jag kurigöma med sase det var roligt tyckte jag men han hittade mig så snabbt. JUst nu så känns min mage lite bättre tycker jag jag har bara lite ont. I morse så jag länge det var skönt. I morgon ska jag till tandläkaren och rotfylla en tand det ska bli skönt att ha det jort. Och sen ska jag träffa min kontaktperson tänkte jag en stund. I kväll har jag spelat spel med personalen det var roligt. I kväll ska jag se på blåsningen i tv. Och sen är det wallander jag ska nog bara se lite på valandet och sen ska jag gå och lägga mig jag är lite trött i kväll. Ni som glagar på min blogg att jag inte kan stava kan jag berätta att jag har en sjukdom därför kan jag inte stava så bra jag hoppas att ni förstår det nu. ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0