Söndag 28/3

Hej på er i gen! I dag har jag inte jort så mycket jag har tagit det lungt. Pappa var en sväng här förut vi drack lite kaffe och så tog jag fram bullarna som jag hade jort hos mamma det tyckte han var gott. I går var jag i stan och köpte mig en ny mobil på netonet den var bilig där. Det var första gången som jag var på netonet jag har alldrig varit dör förut det var roligt att koma dit. Sen åkte vi till öob där jag skullr köpt mig en munktröja men det fanns inte i min storlek det var tråkigt. Men jag köpte mig champo och bakplåtspapper det är alltid bra att ha hema. SEn åkte vi till Maxi dör vi tog en fika på caffet det var gott men kaffe och en kaka. SEn såg gick vi en runda på maxi och tittade litejag köpte mig ett stort påskägg där som jag ska lägga godis i tänkte jag. Sen gick vi till ikanohuset och åt mat. jag tog lunhbuffe det var gott men jag åt bara ris och kykling. Kyklingen var jätte god så jag åt extra många. Vi gick till på i kanohuset och tittade lite och se köpte vi kaffe där på kaffet det var gott eftermaten. sen var vi på några ställen till i stan så det var en lånf dag jag var jätte trött i bena kände jag. Sen åkte vi hem. Då var det kykling i gen inne i bassen så jag åt det me det var gott. Jag satt hella kvällen me mobilen och knappade det var roligt att få en ny mobil tyckte jag. sen tittade jag på män som hatar kvinnor i tv det var spänande jag tycker att dom filmerna är spänande. vet ni en sak jag kanske ska tatuera mig efer påsk nu det ska bli roligt. I morgon kommer mamma till mig en stund hon ska göra jansson till mig till påsk det ska bli gott. I dag är katterna lite bussiga eller fall sase han springer fram och till backa helle tiden och esa efter ja dom är rilga mina små buss ungar. ne nu måste jag gå men vi hörs mina vänner. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0