Onsdag 24/3

Hej på er i gen. I helgen har jag varit hos Mamma det var trevligt att komma dit. Vi bakade bullar på kvällen och sen jorde vi pizza det var gott jag åt så min mage sprängdes jag hade magploger det var inte bra men det var gott. Jag fick sova i Mamma nya dubbelsäng men den var lite hård tyckte jag. Sen åkte jag hem på sändan det var skönt att komma hem till sina katter i gen I måndas tog jag en prommenad i vackra vädret det va skönt. I dag har jag varit på jobbet i gen det var roligt tyckte jag. Sen träffade jag min kompis på centrum vi prtade lite det var roligt att träffa henne en stund. I dag har Jag haft besök av mormor, Mamma och min två morbröder det var roligt jag jorde våffler som vi åt och lite kaffe det tyckte dom var gott. Esa har fått en kattbädd av mamma så nu har dom en var som dom kan ligga och sova i. Snart ska jag gå in till bassen vi ska ha husmöte och äta lite våffler. Sen ska jag se på andra avenyn det ska bli roligt och skönt att sätta sig framför tv en stund. På Fredag ska jag till min kompis på fest hon fyllde år i går. Så jag har köpt en present till henne som hon ska få på frdag det skulle vist bli smörgåstårta som hon har jort själv mmmm va gott det ska bli. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare ha en bra kväll. HEJ DÅ.......

Kommentarer
Postat av: E-M

Tack för kortet! Hälsa mamma om du träffar henne snart :D

2010-03-25 @ 18:08:40
URL: http://embol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0