Onsdag 17/3

Hej på er i gen!!! I dagar jag varit och jobbat i gen det har varit roligt. Men jag ramlade omkul i gen på isen som vanligt. Jag slog i rumpan så jag kunde knappas gå förut men nu är det bättre. Sen gick jag och tog en kopp kaffe och en munk på caffet det var gott med lite kaffe. Sen träffade jag mamma en stund vi handlade lite. Hon köpte en semla till mig som jag tog till cafet i kväll det var gott. Sen träffade jag pappa en stund på centrum vi prtade lite. I går jobbade jag jag bakade hålkakor dom vart jätte bra tyckte jag. Nu i kväll har jag kelat lite med sase och spelat lite spel med personalen. Sen har jag i veckan försäkrat mina katter så nu känner jag mig trygg om dom skulle bli sjuka. Jag kanske ska få en ny mobil det är inte säker bara kanske de om jag har pengar till de. I morgon ska jag vara hema tänkte jag jag skiter u att gå och jobba. Jag har ingen lust me och så är det så tråkigt att gå när de är sp halkigt ute. Jag bara ramlar jag är så rädd och gå. Föra veckan ramlade jag och jorde illa mig i foten. Så jag kanske stannar hema i morgon. Just nu ligger sase och esa och sover det är vist trötta. Och jag ska snart se på tv..  Vet ni en sak jag har fått min första beställning av kaker det ska bli mufins kul va. Ne nu måste jag gå men vi hörs. HEJ DÅ....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0