Onsdag 10/3

Hej på er i gen! I dag skulle jag till kärnhuset Men jag halkade och låg på marken. Som tur kom en en kille och hjälpe mig upp. Sen fick personalen koma och hämta mig. Jag hade jätte ont i foten när jag kom hem tittade jag på foten den var svullen. Det kändes som jag hade brutit foten men det hade jag inte som tur. Så i dag har jag vilat foten i soffan. Mamma fick koma hit efter jobbet så jag bjöd henne på en kopp kaffe och sen prtade vi lite och spelade lite spel. det var roligt att hon kunde komma hit en stund. I går var jag på kärnhuset och bakade det var roligt men jag var väldigt trött i går jag låg och sov på soffan en stund inan jag gick till kärnhuset. sase bara går och skriker han är väll mars katt. I dag fick jag reda på att jag vann i kattlivstidningen gisa vad glad jag blev. Jag vann 3 kg kattfoder Bara för att jag svarade på lite fråger jag trode alldrig att jag skulle vinna men nu jorde jag det jippi jag undra när den kommer. I morgon ska jag jobba tänkte jag jag måste ju jobba nåt den här veckan. Sen ska jag till linköping till cloetta fabriken med en personal. Jag tänkte att jag skulle passa på och köpa lite choklad till mig själv me till helgen. Dom har massa med godis där så det ska bli roligt och åka en sväng till linköping. Vet ni här jag bor är det isbana hella vägen och är liv rädd när jag går där. I dag fyller min stora syster år 38 fyller hon jag säger grattis till dig i dag och hoppas att du har haft en bra födelsedag. I kväll ska jag se på andra avenyn det ska bli kul att se jag följer de varje Tisdag det är skit bra. Just nu har jag duchat så nu är jag fin tills i morgon. nu ligger mina katter och sover dom är vist trötta. Ne ny måste jag gå men vi hörs ha en bra kväll mina bloggläsare. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0