Torsdag 24/6

Hej på er i gen!! I dag har jag och pappa varit i stan en sväng pappa handlade en grej.Sen åkte vi till macdonalds och åt lunch det var gott. Jag fick två cocca cola glas blåa dom var fina. Sen åkte vi hem vi handlade lite på willys här hema tills i morgon då är det kalas hos mamma. När jag kom hem så hängde jag ut tvätten den torkar så bra i det vackra vädret. Det har varit jätte varmt i dag jag trode att jag skulle smälta i värmen. Jag jobbade först på förmidan det var roligt men jobbigt. Katterna vart glada när jag kom hem. I kväll ska jag vattna mina grönsaker. Det behövs att vatna extra nu när det är så varmt. I går jobbade jag det var kul. När jag kom hem så satte jag i gång att baka mina beställningar. Sen jorde jag köttfärssås som jag skulle frysa in jag brukar göra stor kock och frysa i de. Jag han knappast att äta midag i går så mycket hade jag att göra. Men det vart midag vid halv 8 på kvällen jag var jätte hungrig.  Nu i kväll har jag ätit grillad korv inne i bassen det var gott med lite kvälls mat. I morgon ska jag till mamma och fira missomar med släkte det ska bli kul. Pappa ska följa med till mamma me i år. Nu i kväll ska jag kanske spela spel med personalen vi får se. Sen ska jag se om det är nåt bra i tv. Sen ska jag gå och lägga mig och sova för jag är jätte trött i kväll. I morgon blir de lång dag och de måste jag orka me.           GLAD MISOMMAR PÅ ER HOPPAS NI FÅR DET EN BRA DAG. HEJ DÅ PÅ ER............

Kommentarer
Postat av: Annelie

Trevlig midsommar, hälsa släkten!!

2010-06-24 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0