Torsdag 10/6

Hej på er i gen. I dag har jag inte knappt jort nånting. Jag har varit och kört post med kärnhuset det var bra. Sen har jag tittat på tv och kelat med katterna. Sen har jag spelat spel med personalen det var roligt. Sen har jag diskat. Och nu i kväll ska jag äta pastasalad ine i basen me dom andra. Sen ska jag se på tv lite och ta det lungt. Pappa har varit här i dag vi drack kaffe och pratade lite. Sen åkte vi till Willys där jag handlade lite lunch det var bra för då fick jag lite i magen. I kväll mår jag skit känner jag jag har dov huvudvärk och känner lig lite trött. Jag känner mig lite kontig i dag. Jag ska nog sova tidigt i kväll så jag orkar när mamma kommer i morgon det blir kul trycker jag. Mamma ska sova ända till söndan hos mig hurra va roligt att ha Mamma här ett tag. JUst nu sitter både esa och sasse och tittar på alla fåglarna hos mig det tycker dom det är roligt. Jag själv ska ta mig en kopp kaffe det är gott. Då kanske jag blir som mäniska i gen vem vet. Ne nu måste jag gå min vi hörs mina bloggläsare. HEJ DÅ......

Kommentarer
Postat av: Monica

Hälsa mamma så mycket och du, det var inte meningen att låta tjurig.

Det är så mycket här just nu och jag är stressad av allt möjligt.

I dag var det skolavslutning i regnet, men det var i matsalen som tur var, kanske jag slänger in några kort senare.

Ni kan väl kolla efter mig på facebook på kvällen om ni vill "prata" med mig.

2010-06-11 @ 14:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0