Tisdag 22/6

Hej på er i gen!! I dag har jag varit på kärnhuset och jobbat i gen det var roligt. Sen har jag handlat i dag lite. När jag kom hem så lagade jag lite mat. Efter maten så satte jag i gång och bakade muffins dom vart jätte bra. I dag har jag bakat halva dagen känns de. Just nu känner jag mig skit trött. Jag har hållt i gång hella dagen. I morgon ska jag tilll jobbbet och sen ska vi på kärnhuset äta missommar luch det ska bli gott. Jag har också lekt med sasse medan jag styrde här hemma. Han älskar att leka. Essa är me lite busig i dag tror jag. I går var jag ledig jag gick neråt en stund på eftermidan till centrum. Där jag träfffade mamma. Sen satt jag och prtade lite med min kompis me det var roligt att prta en stund. I kväll ska jag nog se på tv en lite stund. Sen ska jag lägga mig och sova jag är jätte trött. Det är ju en dag i morgon me. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina blogg´läsare ha en bra kväll. HEJ DÅ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0