Tisdag 1/6

Hej på er i gen!!! I dag har jag varit och jobbat i gen det var roligt att baka. Sen har jag handlat i dag för veckan skönt att ha det jort. Sen har jag städát så nu är fint i gen. Jag köpte en frö påse i dag som jag har sått. Det ska bli isbergsalad till sommaren gott va. Jag hoppas att dom växer fort. I går hjälpe jag min kompis att flytta det var jobigt att springa i trapper. Jag vart hellt slut i går. Jag var hema vid elva tiden då satt jag och åt pizza framför tv. Jag var jätte hungrig så det var gott. I går var Mamma här också jag grattade henne morsdag. Hon fick ett kort och en liten sött brynas katt den tyckte hon om. I går var jag och kollade blodtrycket me det var lite för högt. Jasg har huvudvärk varje dag nu det är inte roligt. Hon sa att jag skulle få koma till min läkare för att kolla varför jag har ont i huvudet. I dag är mina katter på bus humör. I dag har jag världens träningsvärk efter flytten i går. Jag kom knappast ur sängen i morse. Men det är bra me träningsvärk säger de för då har man i allfall jobbat men jag vet inte det kanske är sant. Nu i kväll ska jag sitta lite vid datorn och ta det lungt. Jag kanske sätter på tv me. Ne nu måste jag gå och se vad mina små katter gör. HEJ DÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0