Tisdag 15/6

Hej på er i gen!!! I dag har jag varit på kärnhuset och både kört post och bakat bullar dom vart jätte bra. Sen handlade jag lite mat. Och sen åkte jag hem och lagade en god midag. Sen efter maten så har jag bakat muffins till mamma och efter jag hade bakat så städade jag det vart jätte finnt här nu. I dag går tiden fort tycker. Jag har haft de så mycket grejer att göra i dag men det är bra att man har nåt att göra säger de. I går jorde jag ingenting jag tog de bara lúngt. Jag var ute på en prmenad på eftermidan i alla fall det var skönt att komma ut lite. Just nu är jag jätte trött så jag ska bara ta det lungt och se på tv kanske. I morgon ska jag till jobbet i gen det ska bli kul. Jo just de jag var ju hos min kompis en stund på lunchen det var kul att prta me henne lite. Just nu busar mina små katter de är vist inte trötta. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare. HEJ DÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0