Söndag 6/6

Hej på er i gen!!! I dag har jag varit ute på en promenad i det vakra vädret det var skönt. Sen har jag tvätt två maskiner med kläder. Och damsugit och diskat så nu är jag klar för dagen. Jag har hängt ut all tvätt på tvättlinenan så det får torka. Det torkar snabbt när solen skiner. Sen har jag tittat på tv. Snart ska jag gå in till personalen vi ska äta tackospaj som jag har bestäält den här hellgen mmmmm gott ska det bli med mat snart. I går kom Pappa till mig vi var ute och åkte en sväng med han bil. Vi  åkte till Mamma och tog med henne en sväng i bilen. Vi åkte till valdemarsvik där vi köpte glass och åt det var gott. Sen åkte vi hem till henne där vart det kaffe och tårta jätte gott. I kväll ska jag se en ny film på tv som börjar det handlr om ett sjukhus men det är på engelska det ska bli kul att titta på. Sasse och esa har nyss vaknat dom har sovit en stund nu så nu är det full rulle här i gen. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0