Söndag 13/6

Hej på er i gen!!! Jag hoppas att ni har haft det en skön helg det har jag. Mamma har varit hella helgen hos mig som ni vet redan. I dag har jag och mamma varit ute på en skön promenad i det vackra vädret som har varit i dag. Men nu regnar det i gen uch. Sen har mamma och jag spelat spel det var roligt. Sen nu på eftermidan åkte vi hem. Pappa och jag stannade en stund hos henne och tog en kopp keffe och lite kaker det var trevligt tyckte jag. Sasse bara skriker och vill gå ut. I går var Pappa här en sväng på kvällen. Vi tre satt och spelade kort en stund det var kul tyckte jag. Sen lagade jag en god midag till Pappa och Mamma dom tyckte det var gott. Senare på kvällen sen bakade jag 23 muffins dom vart jätte bra. Efter när jag hade bakat klart. Så jorde jag varma smörgåsar till mamma och mig det var jätte gott. Sen tittade vi på tv resten av kvällen jag var jätte trött i går kännde jag.Nu i kväll ska jag laga lite mat och sitta vid datorn och surfa. Sen tror jag att jag ska se på tv det är nog nåt bra i kväll att se på. Just nu ligger esa och sover och sasse står och skriker i köket han är tokig han. Ne nu måste jag gå kaffet väntar på mig i köket. Vi hörs mina bloggläsare. HEJ DÅ.....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åker eventuellt till Åtvid på torsdag så då kan jag lämna in bakmaskinen du ville låna.

Värst vad ni äter mycket gott hela tiden låter det som...

2010-06-13 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0