Onsdag 9/6

Hej på er i gen!!! Den här veckan har jag jobbat som vanligt. I går var min kurator hos mig och vi prtade lite det är skönt att prta ut lite. Sen fick jag springa till jobbet fort jag var lite sen. Jag jobbar två gånger på kärnhuset nu på tisdagarI dag har jag jobbat och sen har jag varit på vårdcentralen hos diatisten och det var bra hon blev nöjd med mitt resultat och det är bra de. Sen har jag tittat på tv katterna och jag har latat hos framför tv en stund i dag de är vist me trötta. Sen har min kontaktperson varit här vi har spelat spel och druckit saft och ätit chokladbollar som jag har jort i måndas dom var doda tyckte hon. Den här veckan har jag haft jävligt ont i huvudet det hjälper inte att jag har glasögon när jag ser på tv. Det bara spränger i huvudet skit också. På fredag ska jag till VS till en läklare så då får vi se vad hon säger om mitt huvud. Jag är trött på att ha ont i huvudet i flera vecker.I kväll ska jag ta en skön duch inan maten. Och sen ska jag se på tv rsten av kvällen eller jag kanske ska gå lägga mig och sova i stället för huvudet skull vi får se hur jag gör. Sasse vill bara ut men jag orkar inte gå ut me honom. JUst nu sover både katterna det är vist sov väder ute. Vet ni en sak min salad börjar och växa som jag har såt vist är det bra. Det är bra att det regnar så växer min salad fortare har jag märkt.Nr nu måste jag gå mina små bloggläsare. HEJ DÅ....

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, visst läser jag din blogg ibland fast jag har varit lite dålig på att sitta vid datorn sista tiden.Jobbigt med huvudvärk, hoppas den går över snart! Ha det så bra och pussa katterna från mig!

2010-06-09 @ 18:13:57
URL: http://catsblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0