Måndag 28/6

Hej på er i gen!!! I dag har jag tvättat kläder. Sen tog jag en promenad till ´centrum för att min kaffe bryggare har gått sönder så jag fick lämna till baka den. Sen har jag vattnat mina små växter i min låda. I går hade jag fullt upp hella dagen. Jasg tvättade sen satte jag i hopp bänker som vi har fått här. Senb klippte jag grösmatan det var jätte roligt. Sen tvättade jagf kläder. Jag hänger ut mina kläder de torkar såp fort i värmen. Sen tittade jag lite på tv resten av kvällen. Just de min kontaktperson var här i dag vi åkte och köpte oss glass i värmen det var gott. Men det värsta är att jag inte tål glass. Men det är ju så gott så jag kan inte låta bli att äta det. Nu i kväll ska jag se på lotta på liseberg det är ju så bra. Ser ni de mina bloggläsare??? Sasse vill bara ut tror han. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0