Lördag 26/6

Hej på er i gen!!! Nu är jag hema i gen och det är också skönt att vara hema hos mina katter. Jag åkte till Mamma på fredan där vi åt mat. Och jag fick leverera mina muffins till folk dom vart jätte glada för dom. Som efterätt av mamma så fick vi jordgubbar med vispgrädde det var jätte glad. Sen var vi på midsommar firande på ett stället. Jag kastade pil där men fick bara 20 poäng så jag förlorade. Sen gick vi tipspromnenad mamma och jag. DEt var jätte svåra fråger vi vann inget. Men jag fick en lång skön promenad på köpet. Mamma och jag la oss vid tolv i går. Vi grillade på kvällen det var roligt. Pappa var hos Mamma me hella kvällen det var trevligt tyckte han. I dag sov Mamma och jag till halv tolv jag var jätte trött så det var skönt att sova länge tyckte jag. Då är man utvilad till nästa veckans jobb. I dag var vi hos mormor vi fick mat och jorgubbar till efterrätt det var gott. Det var trevligt att koma till mormor en stund. Jag satt blommor på min kattsgrav som jag hade plokat. Katterna vart jätte glada när jag kom hem Jag har ätit så mycket sött nu i helgen så jag får inte äta mer känns det som. Jag tänkte att jag skulle ta massa med poromenader nu i veckan. Så jag får bort allt jag har ätit i helgen. Nu i kväll ska jag surfa lite och sen ska jag kanske se på tv och kella med mina katter. Hoppas ni har haft det en bra helg och ätit massa med god mat. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare. Jag kanske lägger ut bilder sen från helgen vi får se.    HEJ DÅ PÅ ER.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0