Lördag 19/6

Hej på er i gen!! I dag har jag varit och hämtat mitt nya köksbord på loppis det vart jätte fint.Jag la på en duk på på bordet och sen satte jag lite ljus där på jag är jätte nöjd. Vilket fynd jag jorde. Sen har jag planterat mina jordgubbsplantor i dag. Sen satte jag jag min blomma i en kruka jag slängde den andra blomman den såg så tråkig ut tyckte jag.Sen har jag varit ute på en promenad i det vackra vädret det var jätte skönt att gå en sväng. Sen har jag tvättat kläder i dag så nu är dom fina till en ny vecka. Sen har jag tittat på Viktorias brölop det var vackert. Så fin kläning hon hade på sig. Och bra music hade hon valt till brölopet. Sasse har bara står vid dörren och skrikit han vill alldtid ut. Men just nu har jag inget bra kopel till honom. Så han får vänta att gå ut. Essa vill bara kela det är en snäll katt de. Han säger knappast nånting. I dag känns det som jag har haft fullt upp hella dagen.Men de är bra och hålla i gång säger de jag vet inte kanske det är sant. Just nu är det tråkit väder ute det bara regnar detv är inte kul. Jag vill ju att det ska vara sol och skönt väder. Ne nu måste jag gå. Jag tänkte surfa lite på internet men ni får ha det så bra mina vänner. HEJ DÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0