Fredag 4/6

Hej på er i gen!! I dag vaknade jag 07.00 på morgonen Då gick jag upp och åt ftukost jag var jätte trött i morse när jag vaknade. sen vid åtta gick jag till kärnhuset och jobbet det var hellt ok. Men jag orkade inte så mycket i dag. SEn vid två gick jag till tandläkaren jag skulle göra en rotfyllning i dag det gick bra. Jag låg och sov hos tandläkaren när han rottfyllde min tand det var skönt att få ligga en stund. Sen har jag och en boende med två personal varit i tranebo där vi åt mat och tände upp en eld i brasan i skogen. Det var mtsigt att vara där en stund. Jag kom hem nu vid halv tio just nu ä'r jag jätte trött och skulle bara vilja sova. I går var jag i stället och red på herman i gen. Jag fick rida barbacka den här gången. Och sen ville jag pröva att trava och det fick jag det var skit kull jag bara skarattade.Nu är mina små katter glada att jag är hema i gen. Jag ska nog sova tidigt i kväll känner jag. Ne nu måste jag gå men vi hörs. I morgon ska jag ta mig en prommnenad i gen tror jag. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0