Fredag 18/6

Hej på er i gen!! Nu är ni väll nyfikna vad som har hänt i veckan. I går var jag på liseberg med kärnhuset det var kul. Jag åkte två karuseller sen var jag på 3D bio me det var spänande denna gån var det timys värld. Man fick följa me under vattnet. Sen åkte vi parisehjulet det var lite otäkt tyckte jag men det gick bra. Vi åkte hem vid 8 på kvällen och var hema kl 12 på natten  jag var jätte trött. I dag har Mamma,Pappa och jag varit i stan det var roligt. Mamma handlade jätte mycket med grejer och jag me. Sen var vi på mackdonalds jag fick ett glas  det var roligt. Sen var vi på plantasken där jag köpte en plomma och två jordgubbs pator så nu blir det jordgubbar i år. Just nu är jag jätte trött efter dagen. Jag kommer att lägga ut lite bilder från vättern här på bloggen så kolla efter de. Ne nu måste jag sova god natt på er bloggläsare.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0