Fredag 11/6

Hej på er i gen. I dag har jag varit hos läkaren hon sa att jag hade späningshuvudvärk  Jag skulle göra övningar så skulle det släppa sa hon. Så ville diabetes köterskan att jag skulle ta prover jag undrar vad det visar det ska bli spännande. I dag har jag varit neråt och möte mamma på centrum jag har bjudit henne på god mat i dag. Så har v köpt kaker som vi har ätit. Och nu i kväll ska vi äta jordgubbar med vispgrädde det ska bli gott. I dag jag ätit så mycket gott. Det har regnat hella dan ho9s oss i dag det är inte roligt. Mamma ska vara hos mig enda till söndan. I morgon ska vi ta en promenad tänkte jag. Sen ska vi hem då ska jag göra rabarberkaKa det ska bli gott. Ni i kväll ska vi se på tv och äta gott. Vi ska ta det lungt i kväll tänkte jag. Vet ni jag ska lägga ut en bild på en and sen som på centrum. Ne nu måste jag gå mina vänner men vi hörs. HEJ DÅ.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0