Onsdag 7/7

Hej på er i gen!!! I dag har jag varit på kärnhuset och jobbat det var roligt. Sen stannade jag på centrum Där jag träffade min kontaktperson vi satt och åt glass det var jätte gott. Sen åkte jag hem jag la i min skurmop i tvättmaskin sen hängde jag ut den. Det torkade jätte fort. Den var lite ren inte mycket jag ska köpa mig en ny sen. Sen har vi haft husmöte här boendet det var trevligt vi fickade lite det vart rabarberkaka och kaffe det var gott. Sen nu i kväll har jag spelat lite tennis med en vän det var roligt men jobbigt tyckte. Det var hundra år sen jag spelade tenis jag spelade mycket i skolan. I går kom pappa en stund och hälsade på det var trevligt.´Jag var hos min kompis i går en stund och hälsade vi práde lite och hade det roligt i hopp. Sen tittade jag på tv resten av kvällen.  Nu ska jag snart sova mina katter är me jätte trötta i värmen. Sasse och jag ute en stund i går det tyckte han att det var roligt. I morgon ska jag åka till havet och bada det ska bli roligt. Jag kanske lägger ut kort där i från sen så får ni se hur jag har haft. Ne nu måste jag gå mina vänner men vi hörs. HEJ DÅ......

Kommentarer
Postat av: Monica

Ha det så härligt vid havet!

2010-07-07 @ 23:59:42
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0