Lördag 3/7

Hej på er i gen!!! Jag hoppas att ni har haft det en trevlig kväll det har jag haft. I dag har jag tvättat 3 naskiner med tvätt och sen hängde jag ut tvätten det torkar så fort. Sen har jag tittat på tv lite jag kan inte vara ute det är så varmt tycker jag. Sen gick jag en promnad när det hade svalnat lite ute det var skönt men jag vart jätte svetig. Så jag fick ta ett glas vatten. Sasser har gosat med mig helle dagen han är så sött. Sen nu i kväll har vi här ätit kvällsmat ute det var gott. Det vart potatisalad med kasler jag hämtade lite gräslök och hade på mmm gott. Ni i kväll har jag vattnat mina växter me de behöver mycket vatten just nu. Senare i kväll ska jag se på tv och ta det lungt tänkte jag. Nångong ska jag sätta ut bilder på mina planter så ni får se dom här på bloggen det lovar jag. Ne nu måste jag gå jag ska snart klippa mina naglar och måla dom så de blir fina. hej då mina bloggläsare gå in på min blogg varje dag om ni kan jag gillar att få många besökare. HEJ DÅ på er......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0