Lördag 10/7

Hej på er i gen... I dag har det det varit riktigt varmt ute uch. Jag vaknade kl 11 i morse jag tog sov morgon det var skönt. Sasse stod och skrek vid dörren tididigt i mose jag var lite arg på honom för jag ville sova. Sen har jag varit och badat på eftermidan det var jätte skönt i vattnet. Sen har jag ätit fläskfile med klyftpotatis det var jätte gott. Efter maten tog jag en lång promenad det var skönt men jag svetade jätte mycket. Sen hart jag tvättat kläder i dag så nu är de jort. Så nu ska jag ta det lungt resten av kvällen tänkte jag. Pappa var en sväng här förut och hälsade på lite det var trvligt att prta med honom en sväng. Han sa att han hade varit och badat i dag kontigt. I kväll ska jag spela lite med personalen. Sen ska jag se om det är nåt bra i tv. I går var det sista dagen jag jobbade så nu har jag semester i 4 veckor skönt. Sen gick jag till pappa vi åkte och köpte oss en glass det var gott tyckte jag. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0