Fredag 2/7

Hej på er i gen!!! Förlåt om jag har varit slarvig med mitt blogg skrivande.Men den här veckan har jag haft fult upp förstår ni. I dag har jag jobbat jag hade caffet på komunhuset det var roligt. Man får alltid gratis smörgåsar när man har jobbat där. mmmm dom var goda jag fick me mig två stycken hem till lunch. Sen har jag jort rent kattlådan och hällt i ren sand så nu är den fin. Jag satte på tvättmaskinen i morse inan jag gick till jobbet så det var bara att hänga ut tvätten när jag kom hem. Sen har jag varit hos syrran och grattat henne. Hon fyllde år i måndas. Hon bjöd på kyklingsalad det var jätte gott. Till efterätt fick vi glass mmm gott. Men nu är jag hema i gen Papp kom en stund nu på kväll och drack kaffe och tog en muffins. I går var jag i stan med Mamma, pappa det var roligt. Vi åt på mackdonalds det var gott.Sen åkte vi till norrköping och hälsade på min moster på sjukhuset det var jobbigt tyckte jag att hälsa på henne. Jag vart lite ledsen en stund men det giock över sen. Sasse och esa mår bra de bara busar. Uch vad varmt vi har haft det den här veckan jag svimmar snart av i värmen tror jag. I morgon ska de bli 33 grader ute hur ska jag stå ut.Hella den här veckan har jag jobbat i värmen.Snart ska jag ha semester från jobbet. Jag jobbar bara nästa vecka me sen är jag ledig i 4 veckor skönt.... I kväll har jag diskat snart skja jag gå ut och vattna mina växter så de inte dör det vore grant. SEn ska jag se på tv jag är jätte trött i dag. Ne nu måste jag gå men vi hörs mina bloggläsare. HEJ DÅ ha en bra kväll me er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0