Fredag 16/7

Hej på er vi gen!!! Den här veckan har det varit jätte varmt ute. Jag har varit och badat hella veckan det är jätte skönt i vattnet. I dag har jag bakat bullar till mamma dom vart jätte bra. Sen har jag inte jort så mycket i dag jag har tittat på tv mest. I går hade jag jätte ont i benet jag kunde knappast gå men i dag är det bättre. Jag pratade med min moster i går hon är bättre nu det var skönt att höra att hon måde bra. Mamma, maj, svenne. börje var här en sväng i går och hälsade på det var roligt att få lite besök. i morgon ska jag ta en promenad om jag orkar jag går nog på kvällen tror jag. Sen måste jag tvätta i i helgen me det är mycket att göra på semestern. Vet ni en sack min magsäck håller på att krympa jag kan bara äta lite nu så blir jag met. Vist är det konstigt jag ska gå ner massa med kilo tänkte jag nu. katterna har gossat med mig hella dagen dom är som små bar alla vill vara hos mig samtidigt. Vist är det gulligt. ne nu måste jag gå tänkte se på tv resten av kvällen och ta det lungt. HEJ DÅ  mina bloggläsare......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0