Torsdag 4/2

Hej på er i gen!!! Hoppas att ni har haft det en bra vecka. I dag var jag på kärnhuset och körde post i gen det var kul. Det var mtcket post som skulle ut i dag.SEn träffade jag C på kärnhuset hon fick en stor kram av mig. Och sen gick jag till Willys där jag köpte lite. Sen skulle jag till netto och köpa ost men den var slut tråkigt. Och sen promnerade jag hem med mina vararer. PÅ vägen hem kände jag mig matt och yr i i huvudet jag måde inget bra. Det snurrade hella tiden i huvudet så jag såg knappast var jag gick. Min kraft bara försvan i kroppen. Sen gick jag in till mig och la mig en stund på soffan jag kände mig darig och yr. Jag fick ligga i soffan ett tag och då släppte det ocg jag måde bättre. Jag vet inte varför jag blir så yr i bland. I går kom Mamma till mig på kvällen hon sa att bussarna var inställda för att det snöade så mycket så det gick inga bussar. Hon fick sova över hos mig i natt. Vi beställde pizza som vi åt på kvällen det var jätte gott. Det var roligt att mamma kom och hälsade på lite tycker jag. Jag var ledig hella dan i går det var skönt. Jag kunde i inte köra post i går för att det snöade så mtcket i går. Jag tittade lite på tv och tog det lungt. Jag spelade lite spel med personalen i går me de var roligt. Nu i kväll så ska jag äta hamburgarte med bröd det ska bli gott. Sasse han vill bara kela med mig han är en riktig kel gris tycker jag. Dom är för goa mina små katter. Ne nu ska jag gå HEJ DÅ blogg läsare...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0