Söndag 14/2

Hej på er i gen! I helgen har det hänt saker kan jag lova er. I går var Mamma och jag på gruvan en krog. Vi lysnade på  min kompis bror spelade det var toppen bra. Och mycket sprit vart det Men jag drack lagom mycket så det var inte så farligt. Det var skit kul att gå på gruvan i gen det var jätte länge sen när jag var där. I dag Har mamma och jag spelat spel. Och nu i kväll kom Pappa och hälsade på. Jag bjudit på mat och sen vart det efterrätt rabarberpaj det var jätte gott det var nästan så jag fick ont i magen. Mamma ska åka hem i morgon så då blir jag ensam i gen. Hon har varit här hella helgen och vi har haft jätte roligt. I dag har jag jag ätit fruktsallad i bassen medan mamma ligat och sovit. Jag gick upp redan kl 10 i morse medan mamma och sovit till halv elva. Jag kan inte ligga så länge i sängen så jag gick upp i stället och jorde frukost till oss två. Sase vart jätte glad när jag kom hem inatt. Den här veckan som har varit Har jag mått jätte dåligt jag har kännt mig depremerad och ledsen. Men ingen bryr sig att jag måde dåligt. Men till helgen s¨vart det bra i gen och jag kännde mig glad. Sase har varit jätte trött i dag och bara sovit halva dagen. Nu i kväll har jag skrattat och haft kul vid matbordet. Jag brukar få ett skattanfall i bland. Det är roligt när både Mamma och Pappa är här. I kväll ska mamma och jag titta på tv och ta det lungt. I morgon är det ny arbets vecka. I morgon ska jag gå på ett möte och prta lite.  Ne nu måste jag sluta att skriva. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0