Onsdag 17/2

Hej på er i gen. I dag har jag varit på känhuset och jobbat i gen jag hade post rundan i dag det var roligt tyckte jag. Sen träffade jag min kontaktperson vi gick till kestins caffe och fickade lite. Jag tog en bakelse och en cocosboll det var gott och en kopp kaffe. Jag vart så kaffe sugen efter post rundan. Sen gick jag till centrum för jag skulle till getingen och köpa ägg och en banan. Sen gick jag till busshållplatsen på centrum. Jag tänkte att jag skulle ta bussen hem. Så jag satt där vid hållplatsen och väntade. Då sa en kvinna hon var alklolist till mig att hon skulle slå in panbenet på mig. Utan att jag hade jort henne nåt hon bara hotade mig hella tiden. Efter en stund kom hon fram till mig i busskuren och sa att jag skulle passa mig noga. Sen sa hon me att jag skulle resa på mig så skulle hon slå mig. Hon frågade mig argresivt om jag vill ha stryck men jag sa nej. Sen sa hon att jag var dum i huvudet. ´Det känndes jätte hemskt att sitta där och bli hotad av henne. När jag kom hem me bussen så var jag så rädd så jag började gråta. Nu i kväll kommer personalen och tittar till mig lite extra och frågar hur jag mår det är bra de. Men just nu så känns det lite bättre. Sen har jag lekt lite me sase och esa i kväll det tyckte dom att det var skojigt. Sen har jag ätit hamburgare det var gott med lite midag i magen. Just nu tittar jag lite på tv. Och så surfar jag i mellan åt. I morgon ska jag köra post i gen med kärnhuset om det inte blir snö storm för då gåpr det inte så bra. Men vi får hoppas att det blir bra väder i morgon. Ne nu måste jag gå min kära blogg läsare. Ha en bra kväll mina bloggare.HEJ DÅ........

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilken dumskalle du träffade på, det är inget att bry sig om. Dumheter

2010-02-19 @ 00:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0