Måndag 22/2

Hej på er i gen! Nu är det en ny vecka härligt tycker jag. Helgen har varit bra jag har tvättat och torkat ut skylskåpet det behövdes. I helgen har det snöat masser det är tråkigt att det ska komma så mycket snö.  Det räker nu tycker jag. I går fick jag jätte ont i magen det bara kom så där. Så jag var på vårdcentralen i dag hos läkaren. Han underskökte mig och tog prover. Proverna var bra men jag har jävligt ont i magen. Läkaren sa mig att jag kunde känna av blindtarmen. Jag vart livrädd. när han sa så. I morgon ska jag till backa i gen till vårdcentralen för att kolla hur det är i morgon om det är bättre eller sämre. Och då ska jag till min läkare det känns skönt att koma till nån som man litar på och känner dem. Och sen ska jag till kärnhuset  i morgon och jobba i gen. Det är jätte roligt på kärnhuset tycker jag. I kväll ska jag laga hamburgare och äta det ska bli gott. Och sen tänkte jag att jag skulle spela spel med personanalen det blir roligt. I helgen kom pappa och hälsade på vi tog en kopp kaffe och en bulle och prtade lite det var trevligt. Sasse är så slö han bara ligger och sover. just nu är sasse och esa uppe en stund. Dom är så sötta mina små katter. Min försäljning av kaker går dåligt. DEt är ingen som beställer av mig jag vet inte va ska göra åt det det är bara tråkigt att det går dåligt. Så snälla ni kan ni inte beställa lite kaker av mig. Jag tycker ju att det är så roligt att baka. ne nu måste jag gå men ha en bra dag mina blogg läsare så kanke jag skriver i gen. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0