Fredag 26/2

Hej på er i gen!!! Den här vrckan har jag jobbat i gen det var roligt. I dag var jag på kärnhuset och jobbade Jag räknade lite etikter lite det var lite jobbigt för att jag var lite trött och förvirad. Sen möte jag Pappa på centrum det var lite roligt. Han fick följa med mig hem på en kopp kaffe. Sen har jag varit hos läkaren på vårdcentralen 3 dar i sräck den här veckan. För jag har haft så ont i magen. Men i Torsdag fick jag så akut ont i mafen så jag fick gå till vårdcentralen. Där jag träffade min läkare Men han sa att han inte kände not i magen som var fel. Sen tog han tempen på mig jag hade nästan 38 i feber. Och så fick jag några värktableter för magen så jag slipper ha så ont. Just nu får jag ont i magen när jag äter det är inte bra. Så kommer värken när jag går till kärnhuset det gör skit ont i magen i bland. Men vi får se om en vecka om jag har så ont i magen fortfarande. Då får jag väll söka i gen.Sase är lite Mamma sjuk i dag tror jag och lite busig. Esa har lekt lite med sin boll och lugit och sovit.I kväll ska jag se på tv tror jag. Och sen ska jag spela spel med personalen lite.I morgon ska jag till mamma det ska bli roligt. Jag ska göra äppel paj som vi kan äta. På söndag ska jag få göra köttfärsås hos mamma jag är toppen bra på det.  I går när jag gick hem från kärnhuset så kände jag mig lite darig och yr jag var tvungen att köpa mig lite choklad då gick det lite över så jag kunde gå hem. Ne nu måste gå men vi hörs ha en bra helg mina blogg läsare.
HEJ DÅ.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0